De laatste lootjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jette Soeteman - WaarBenJij.nu De laatste lootjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jette Soeteman - WaarBenJij.nu

De laatste lootjes

Blijf op de hoogte en volg Jette

29 Augustus 2012 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

De laatste dagen op Nederlandse bodem, het is toch wel een raar gevoel. Het idee dat ik straks alles en iedereen achterlaat voor vijf maanden voelt heel tegennatuurlijk. Het is super spannend om voor de eerste keer echt alleen weg te gaan naar een plek die ik niet ken met mensen en een cultuur die ik niet ken en waar ik ondertussen wel ga wonen en werken.

Maar het wordt natuurlijk een heel groot avontuur!!

De laatste weken heb ik alles voorbereid voor mijn reis. Wanneer je zoiets onderneemt, merk je pas hoe erg alles aan banden is gelegd. Elk klein deeltje van je leven moet je informeren, aanpassen, doorgeven en nog veel meer.
De laatste weken heb ik nog een paar dingen geregeld in Groningen, zoals opdrachten voor mijn studie afmaken en het opruimen van mijn kamertje voor de onderhuurder. Gisteren heb ik Groningen voor vijf maanden vaarwel gezegd en ben ik alvast in de trein gestapt naar Amsterdam. Deze laatste dagen zit ik nog even bij Thomas, dan kunnen we nog even bij elkaar zijn en kan ik straks helemaal ontspannen op reis gaan!
Morgen komen pap en mam terug van vakantie en gaan we voor de laatste keer uit eten, daar heb ik heel veel zin in.

Vrijdagochtend om 7.15u is het dan echt tijd om via Parijs naar Sint Maarten te vliegen! Ik heb er aan de ene kant heel veel zin in, maar aan de andere kant kijk ik ook erg op tegen het afscheid. Maar als dat voorbij is kan ik er tegenaan en gaat het grote avontuur beginnen!!

Nou, daar wil ik het voorlopig bij houden. Ik zet natuurlijk zo snel mogelijk een nieuw verhaal erop als ik op Sint Maarten ben, zodat jullie op de hoogte blijven!

Groetjes, Jette

  • 29 Augustus 2012 - 18:11

    Thomas:

    Heel veel succes daar!! Ik kijk uit naar al je avonturen!

    xxxx

  • 29 Augustus 2012 - 18:21

    Rieda De Bruyn:

    Heel veel plezier Jette, en natuurlijk ook werk ze, maar vooral een goede tijd op St. Maarten!

  • 29 Augustus 2012 - 19:51

    Marjolijn :

    Lieve Jette, heel veel succes en plezier!

  • 30 Augustus 2012 - 13:37

    Annette Kruit:

    Ja Jetje, nu wordt het echt serieus! Eerst maar dat vervelende afscheid nemen van al die lieve schatten achter de rug hebben. En dan in het vliegtuig het 'dierbaren missen' gevoel ombuigen naar 'laat het avontuur maar beginnen' gevoel! Ga hard werken en ook heel erg genieten daar.
    Denk bij de zoveelste mooie zonsondergang op het strand bij 35 graden nog eens terug aan ons thuisblijvers, die noodgedwongen, hier in dit koude kikkerlandje verblijven;-(
    Gaat helemaal goedkomen Jette! Ik blijf je volgen. Dikke kus van Annette X X

  • 30 Augustus 2012 - 23:26

    Marloes:

    Heel veel plezier lieve Jette!! Ik moet ook nog een waarbenjij.nu aanmaken, kan je mij ook volgen in het verre Londen ;)

    Liefs!!

  • 31 Augustus 2012 - 08:29

    Omar:

    Veel plezier Jette! Spaar wat zon bij elkaar en neem wat mee terug over bijna een half jaar. You'll be alright ^^.

  • 31 Augustus 2012 - 11:48

    Steven En Marianne:

    Dat wordt genieten, we weten het zeker. Heel veel plezier én arbeidsvreugde!

  • 31 Augustus 2012 - 12:55

    Joost:

    Hey Jette!
    Heel veel plezier daar!
    Groetjes Joost

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jette

Actief sinds 29 Aug. 2012
Verslag gelezen: 609
Totaal aantal bezoekers 19521

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2012 - 04 Februari 2013

Sint Maarten

Landen bezocht: